Contacteaza-ne

Izolatii termice acoperis

Management de Proiect

Asignam fiecarui proiect un manager de proiect, ingineri, maistri si lucratori pentru ca desfasurarea lucrarii sa fie verificata la fiecare pas. Solicitam parerea clientului in implementarea fiecarui sistem de acoperis si il consiliem in luarea celor mai bune decizii pentru cel mai bun raport pret-calitate.

Coordonarea lucrarii

Oferim cele mai bune sfaturi clientului incercand sa imbinam design-ul in trend cu solutiile practice cele mai bune astfel incat trainicia lucrarilor noastre sa ne recomande ca o carte de vizita si altor clienti.

Pasi aditionali ai proiectului

Preluarea proiectului inseamna stabilirea si respectarea termenelor de comanda, livrare, punere in lucru si eventuale finisaje necesare oricarei lucrari.

Achizitie produse si consiliere

Pentru fiecare proiect de izolatie termica a acoperisurilor achizitionam doar produse de calitate ce pot garanta rezistenta in timp si randamentul termic perfect.

Evaluarea costurilor

De la un buget estimat pentru proiectul in discutie si pana la suma finala necesara, colaboram continuu cu clientul pentru a alege cele mai corecte solutii din punct de vedere al raportului pret calitate.

Inspectia finala si acordarea garantiei

Analizam si inspectam cu atentie fiecare lucrare inainte de predarea catre client. Dorim sa ne asiguram ca asteptarile sale au fost indeplinite, lucrarea respecta normele legislative in domeniu, si ca gradul de satisfactie al acestuia este cel stabilit la semnarea contractului de prestari servicii.

Raportari si controlul costurilor

De la un buget estimat pentru proiectul in discutie si pana la suma finala necesara, colaboram continuu cu clientul pentru a alege cele mai corecte solutii din punct de vedere al raportului pret calitate.

Plata si inchiderea proiectului

Analizam si inspectam cu atentie fiecare lucrare inainte de predarea catre client. Dorim sa ne asiguram ca asteptarile sale au fost indeplinite, lucrarea respecta normele legislative in domeniu, si ca gradul de satisfactie al acestuia este cel stabilit la semnarea contractului de prestari servicii.